20 Ocak 2013 Pazar

Alışırım Gözlerimi Kapamaya - Manga


Yeminin vardi gitmeyecektin
Hani söz vermistin ölmeyecektin
Sensizlik nedir bilmeyecektim
Birakip beni gitmeyecektin

Gözyaslarim dinmek bilmez senden sonra
Söndü ates yanmak bilmez senden sonra
Yoksun artik tad alamam sensiz dünyadan
Kurtulamam dev dalgalardan
Durulmaz deniz senden sonra

Ben inanirim belki de bu yalana
Ben de alisirim gözlerimi kapamaya

Bir yol görünse uzaklarda isiklar altinda son bulan
Melekler alsa beni götürse karanliga teslim olmadan

Iskence gördü asfaltlar, çatlaklarina kan doldu
Yikintilar arasinda kaç çocugun hayalleri kayboldu?
Insan neden kendini unuttu,kendinden oldu?
Hangi yolda kaç kisi bir hiç ugruna canindan oldu?

Hep yalan söylenmis hep yalan
Ayrilanlar hiç kavusmadi, dinledigim masallar hiç gerçek olmadi
Kimse sandigim kadar masum kalmadi,savas durmadi ölüm azalmadi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder