19 Ocak 2013 Cumartesi

Üryan Geldim - Manga


Bir gece vakti ansizin farkediverdim yalnizim
Farkediverdim, kendime geldim, gerçegi gördüm anladim

Bir gece vakti ansizin yavasça kalktim uyandim
Vurdum kendimi, vurdum yollara, ovalari, daglari ben astim

Arkama dönüp bakmadan, kendime sorular sormadan
Geceleri köyleri, kentleri geçtim, yürüdüm durdum günes dogmadan

Bir gece vakti ansizin farkediverdim yalnizim
Farkediverdim ,kendime geldim, gerçegi gördüm anladim

Üryan geldim yine üryan giderim
Var mi elde ölmeme fermanim
Azrail gelmis can talep eyler
Var mi, var mi ölmeye dermanim?

Herkes kendine taparken sikilip durdum ayni bedenden
Kimimize düsman kimimize dostken ölümden bile korkmadim

Attim kendimi yabanci kollara, inanip durdum bos dualara
Seytani haktan, düsmani dosttan, hayri da serden ayiramaz oldum

Bir ömür sürdü hayallerim ama bir geceye sigdi tüm hüsranim
Aklimi fikrimi çelemedi yalanlar, asla yoldan çikmadim

Bir gece vakti ansizin farkediverdim yalnizim
Farkediverdim, kendime geldim, gerçegi gördüm anladim

Üryan geldim yine üryan giderim
Var mi elde ölmemeye fermanim
Azrail gelmis can talep eyler
Var mi,var mi ölmeye dermanim?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder