21 Ocak 2013 Pazartesi

Yoruldum - Mahsun Kırmızıgül


Bu hayatin yokusunu tirnaklarimda kazidim.
Geçen yillar yordu beni dönüp de hiç bakmadim.
Dostlarimi sevdigimi hayatimda satmadim.
Yoruldum yoruldum yoruldum artik.

Çok karinca gördüm ama üzerine hiç basmadim namusumu
Serefimi bes paraya hiç satmadim, allahimdan baskasina
Allah diye tapmadim yoruldum yoruldum yoruldaum artik.
Yoruldum yalanlardan yioruldum sevdaglardan iki yüzlü
Nankörlereden yoruldum

Çok insan gördüm üstünde elbisesi yok, çok elbise
Gördüm içinde insan yok insanlarin dost veya düsman
Olduklarini nerden bilesin ha alinlarinda kahpe mi yazili
Ki kahpe olduklarini bilesin ha

Ezilmisten yana oldum sen solcusun dediler ülkemi çok
Sevdim diye sen sagcisin dediler namaz kildim, oruç tuttum
Sen yobazsin dediler yoruldum yoruldum yoruldum artik.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder