26 Ocak 2013 Cumartesi

Zalim Yar - Mahkum


Hayallerin pesinde durmak bilmez bu kalbim
nerdeyim ve ben kimim gözlerine hapsettin
birgün bir umut verde bosa gitmesin çabam
sensizliktir aci olan istesemde unutamam

kaparim gözlerimi gelir günler aklima
tek bi dilegim sensin yalvaririm tanriya
kar yagar ya bi anda güvendigin daglara
mutlu olmani isterim sakin ola aglama

beni hayata baglar tek bi tebessümün
belki birgün özlersin düsünmeden dön gülüm
yeterki sen geri dön senin olsun bu ömrüm
hic bir umudum yoksada karanliklara gömün

dalarim uzaklara sen yoksun yanimda
gözlerine bakarken hasret kaldim hep sana
degismem dünyalara yoklugun yakar yikar
son askimsin sen benim dön geri zalim yar

senin için çarpar kalbim olmasan kalirmi halim
simdi nerelerdesin dön geri hasretim
bugün son çare bana bu yazdigim satirlar
misralarim gine ona umarim hep hatirlar

sarsintisi kalbimin simdi sen nerdesin
hergün öldüm dirildim ahh ben ne darbeler yedim
dokunsan gözyaslarima hissedersin sevgimi
konussa kalbim anlasan seni ne çok sevdigimi

simdi ne kaldi geriye avuçlarca gözyasi
sök çikar kalbimi acimadan al cani
takvimden dallar düser bu cocuk hayat küser
ask biter yikilir sevdalarin daglari

hasretin öldürür beni sensizim umutsuzum
her gece hayalinle yasama umudu bulurum
ayriligi hatirlar mutlulugu unuturum
son söyledigin sözler bunlarla avunurum

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder